torsdag 1 juli 2010

Mitt ömma hjärta


Den varma brisen smeker sakta min kind och torkar dom tårar som söker sin väg nedåt min kind , hur många tårar skall jag fälla ? När du inte finns vid min sida uppstår ett tomrum i mitt hjärta som är lika stort som evigheten . Vi är inte skapta att vara ifrån varandra , vi två är ett , när din själ är ledsen dör min själ när du ler lever min hjärta. Det är så det är , det är så det kommer att vara för alltid.
Den dagen dina stora blå mötte mina visste jag att jag för alltid skulle känna en oerhörd kärlek till dig , jag visste att jag skulle gå genom eld för din skull och att jag alltid skulle finnas vid din sida , att inte kunna uppfylla den sista biten får mitt hjärta att brista om och om igen . Ett samtal i från dig lyfter mina fötter meters vis upp bland molnen och det är där jag vill vara mer er ,med dig våran och våran lilla familj .
" Du är världens absolutaste bästaste knasigaste mamma jag älskar dig "
Texten finns på ett kort och värmer mitt stora ack så ömma hjärta varje gång jag läser det , ja jag är nog den knasigaste som finns , alltid full av bus , alltid redo för lek och skoj och alltid alltid nära till skratt , det är väl det som är jag och det är det som är du .. och du .. det är väl det som gör oss till den mysigaste lilla familjen för alltid , vi är som chili nötter och öl , som nutella på en rostad macka, som kaffe en tidig morgon .. ett och två är tre .. och inom en snar framtid finns det i mina böner att 3 skall bli 4 ..

Inga kommentarer: