torsdag 24 juni 2010


För närvarande genomborras mitt huvud av diverse barnprogram på en onämnbar kanal , vi går i väntans tider det är ju snart sommarlovs morgon och enligt somliga i detta hushåll så är klockan i maskopi med mig , tydligen så gör jag så att tiden går sakta betyder det att jag är tråkig ? Ett förslag jag hade vart att somliga borde äta lite för att kanske höja blodsocker nivån en aning men blicken jag fick hade lätt kunna mörda en hel kontinent så jag beslöt mig för att håla min mun tyst . Suckarna blir högre och högre och det frenetiska tryckandet på dosan säger mig att de nuvarande programmet som våran stackars tv spelar inte duger åt våran lilla Finemang. Täcket är för varmt , byt till en filt då , sackosäcken är för hård och knölig . kan dom bli det ? Ok sätt dig i soffan då , nej den va för kall och klibbig , skinn soffa guds gåva till våran lilla familj , man sover hur skönt som helst i den och den är tillräckligt bred för att jag och min sambo skall kunna ligga framför eller bakom varandra och sova långa stunder , men enligt Finemang så är den Satans avkomma just nu likaså alla andra förslag jag har på bekväma saker att sitta eller ligga på , trumpet och trotsigt ligger eller halv sitter sitter hon kvar i sackosäcken och suckarna blir djupare och djupare. 25 minuter kvar ...

Inga kommentarer: