torsdag 23 september 2010

Sverige Demokraterna

För eller emot SD det är där vi står just nu , är du för är du rasist och främlingsfientlig är du mot då är du guds bästa barn . Är du för HATAR du ALLA invandrare och är du mot ÄLSKAR du ALLA invandrare . Detta är ju såklart inte sant. Jag hade lovat mig själv att jag inte skulle ge mig in i denna debatt för det ända som händer är att det skapar osämja mellan goda vänner. Varje dag kan jag läsa på facebook
Om du röstade på SD vill jag att du tar bort mig från din vänlista
Då har jag bara en sak att säga DEMOKRATI. Det svenska folket har VALT själva utan pistol hot att dom vill ha in SD i riksdagen VAD säger det er ? Jag ser inte att det finns några grupper som heter Om du röstade på socialdemokraterna ta bort mig från din vänlist Alla vi som bor i Sverige vet vad Fru Mona Sahlin har ställt till med tidigare det var ett väldans ståhej om att INGEN eller väldigt FÅ ville se just henne som stadsminister MEN det hindrar ju inte folk från att rösta på henne i vilket fall , jag ser inte att dom människor som kallas sig sossar blir hotade till livet , Lars Ohly behöver jag säga mera KOMMUNIST , men det är tydligen helt okay ? Jag förstår inte faktiskt men det är väl mycket möjligt inte meningen heller. Nu står vi ju där vi står på väg in i mörkrets rike Hitler har kommit tillbaka och tillsammans med Ku Klux Klan skall han nu börja att utrota den icke ariska rasen och bränna kors samt ha en stor jakt på alla med icke nationell hudfärg det är ju exakt det som kommer att hända för det är ju det all media säger , det är ju det alla grupper på nätet säger eller hur ? Akta dina barn SD är farliga ! Vi gillar olika var emot främlingsfientlighet , jag är emot rasism , jag är emot nazism OCH jag är även emot denna häxjakt. Låt SD få visa att dom kan mera än vad media tillåter dom att visa , jag skäms över vilket lågt beteende dom visade emot Jimmy Åkesson på 4:an , dom lät en anställd sätta på sig en slöja en anställd av icke svensk härkomst , en muslim , vad hade dom trott skulle ha hänt att han skulle ha vägrat låta henne sminka honom , vägrat gå in i logen för att hon var muslim och den kan smitta ? Enligt andra anställda på tv 4 va detta BARA ett praktikal joke och skulle ha vart lika kul OM det va en djurgårdare som skulle ha sminkats och sminkösen klädde ut sig till AIK:are . NEJ säger jag det är inte samma sak , det är lågt och barnsligt och får mig att skämmas över att kalla mig själv för svensk.
Vi MÅSTE ha ett omval detta är ohållbart , Ja men visst ha ett omval vad tror ni händer då SD kommer att få ÄNNU flera röster är det det ni vill uppnå så visst kör i vind. SD vinner fler och fler röster ju längre denna häxjakt fortsätter , fler och fler människor läser om vad dom står för , fler och fler människor läser och tänker att men oj dom stod visst för mer ÄN bara deras sk invandringspolitik. Jag sa det längre upp MEN det tåls att säga det igen vi lever i en demokrati FOLKET har VALT att dom vill ha in SD utan hot med fri vilja säger inte det er något , personligen har jag inget emot att min dotter får sjunga nationalsången i skolan , jag har heller inget emot att dom vill satsa på det svenska folket först OCH det gott folk inkluderar även Mohammed och hans familj som har bott här sen 1982 . Det är ju INTE det som det handlar om , det handlar inte om att vi skall bli ett sk renrasigt släkte igen , det är ingen som kommer att kasta ut någon utan det handlar om att inte släppa in FÖR MÅNGA bevisligen blir ju inte bra när vi gör det. Om även människor som har en gång i tiden invandrat till vårat avlånga land har lagt sin röst på SD vad säger det då er jo det är helt sant , invandrare röstar emot att ta in fler invandrare . Låt den tanken sjunka in en liten stund .
Nog om politik jag ville bara säga mitt , akta er för SD dom kommer att förmörka era barns sinnen och utrota alla som inte är får man skriva vita ? Dom kommer att bygga fort och störta Sverige rakt ner i helvetet i alla fall om man skall tro media och dom andra partierna , vill citera Mona Sahlin innan jag avslutar
Vi kommer under inga omständigheter att öppna upp för ett samarbete med Sverige Demokraterna likadana ord kom från våran stads minister . Hur skall det fungera nu när dom faktiskt sitter i riksdagen , skall dom övriga partierna ignorera dom , dom kommande 4 åren ? Är det ett vuxet beteende är det ett beteende vi vill ha från den som skall leda vårat land ? Jag bara undrar ...

1 kommentar:

Linda sa...

Superbra inlägg, vi står på samma punkt där, kan jag säga!!!