fredag 1 oktober 2010

Skåp







Jag och Gubben har renoverat ett gammal skåp som vi har i köket , detta otroligt vackra skåp har haft skjut dörrar framför sig och det tog mig nästan 3 år att inse dess rätta potential och detta blev resultatet , självklart fick husmusen sin plats , och vad är en gård utan sin tupp och såklart mamma boken som jag fick av min dotter i morsdag present , otroligt vackra bilder och mysig text. Med lite spotts ( LED) vart det ett mysigt ljus både dag tid och kvällstid. Köket är min favorit plats i hela huset det har det alltid varit och kommer alltid att vara men klart kommer det aldrig att bli , sak letare som jag är hittar jag alltid nya saker som skall in i vårat hus och ibland blir det lite större projekt än vad det var tänkt från första början , det är tur att man har en alldeles egen snickare <3

2 kommentarer:

Annelie sa...

Åh!! Det blev ju jättefint gumman :)
Vad duktiga ni är..önskade att jag hade samma energi..
Kramis

karin sa...

vill också renovera men det kommer nog så småning om får jag hoppas

men skåpet vart otroligt mycke vakrare måste få skicka en länk till dig men det gör jag nog på fb just om sådana skåp